Miért...?

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Múlt, Jelen, Stb...

Nem mondhatom senkinek, elmondom hát mindenkinek... bár mondom én másnak is, csak lehet hogy jobb ha leírom... Szerelmem elvesztése, ez volt a kezdet.... És tovább, ez lett a folytatás... és van folytatás...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 15:31) blablabla
  • suhanónyilvessző: kár ,hogy nem mesélsz nekem :( ... de majd ... figyellek, és zargatlak ;) (2011.07.24. 11:31) csak egy gondolat...
  • suhanónyilvessző: azon morfondirozom, hogy nekem milyen lesz majd, mikor újra látom... hogy mit fog belőlem kiváltan... (2011.07.13. 14:19) cím nélkül
  • nii: @suhanónyilvessző: jah egyébként nem kiröhögtelek, csak szép az élet (csak nehéz és fárasztó) (2011.07.12. 23:03) :)
  • suhanónyilvessző: neked is mondom..... szeretlek! Amúgy már hárman vagyunk eddig akiknek a mai nap szaar (2011.07.06. 23:34) nah inkább...

Linkblog

hétvége...

2011.05.15. 16:29 | nii | Szólj hozzá!

 érdekes volt a hétvégém, pontosabban több érdekes dolog is történt... múltamból is felbukkant valaki és egy új embert is megismertem...

nem mehet el ezek mellet, de persze nem is akarok: a múltból jövő lányt én hagytam el, és ez a találkozás több mint 6 éve rejtette a dolgokat benne és bennem is... én próbáltam rájönni miért tettem, és, hogy hogy nyerhetnék bocsánatot... ő először kicsit közeledett majd rámzúditotta, ami benne halmozódott évek alatt az eseménnyel kapcsolatban... bármit is tehet az ember, nagyon megbánhat dolgokat, de ha bántunk valakit azt visszafogjuk kapni... aznap este nem láttam többet...

másnap vele és családjával töltöttem a napom... a kapcsoltunk szerencsére sose romlott meg... jó nap volt aznap nem fájt semmi... vasárnap is szánt rám pár órát, s végre sikerült azt hiszem egy kicsit eltemetni a csatabárdot, s elkezdjük megismerni újra egymást, mint barát...

Az új... köszönöm neki azt fél órát, hogy átkapcsolta az agyam, és mosolyt csalt az arcomra...

vasárnap miután "haza"értem megint motoszkált bennem a magány, még ha nem is reménytelen ez a kapcsolatteremtés dolog... próbálom lefoglalni az agyam, de mélyről érzem hiányát, s talán sose fog szűnni az érzés.... s néha úgy érzem nem is akarok, ez az utolsó kapocs ami hozzáköt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niim.blog.hu/api/trackback/id/tr62905692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása