Miért...?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Múlt, Jelen, Stb...

Nem mondhatom senkinek, elmondom hát mindenkinek... bár mondom én másnak is, csak lehet hogy jobb ha leírom... Szerelmem elvesztése, ez volt a kezdet.... És tovább, ez lett a folytatás... és van folytatás...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 15:31) blablabla
  • suhanónyilvessző: kár ,hogy nem mesélsz nekem :( ... de majd ... figyellek, és zargatlak ;) (2011.07.24. 11:31) csak egy gondolat...
  • suhanónyilvessző: azon morfondirozom, hogy nekem milyen lesz majd, mikor újra látom... hogy mit fog belőlem kiváltan... (2011.07.13. 14:19) cím nélkül
  • nii: @suhanónyilvessző: jah egyébként nem kiröhögtelek, csak szép az élet (csak nehéz és fárasztó) (2011.07.12. 23:03) :)
  • suhanónyilvessző: neked is mondom..... szeretlek! Amúgy már hárman vagyunk eddig akiknek a mai nap szaar (2011.07.06. 23:34) nah inkább...

Linkblog

vége.

2011.07.18. 09:56 | nii | Szólj hozzá!

Nem tudom van e értelme tovább írogatnom ezt a blogot...  amire kellett, azt sikeresen beteljesítette... nem tudhatom, (pár ember kivételével) ki olvasta, vagy tévedt csak véletlenül ide, de remélem sikerült valamit levonni ebből az egészből... hogy én mire jutottam, azt még nekem is nekem is megkomponálásra vár, mint egy záróakkord...

Ami nem öl meg az megerősít... csak ami hiányzik ebből, hogy attól még nem lesz könnyebb, se kevésbé fájdalmas... de az állítás igaz... nap mint nap érzem mennyire megváltoztatott ez az egész folyamat, és igen, erősebbnek érzem magam... de megtörtebbnek is... 

Az elmúlt évek emlékei, boldog pillanatai, még bennem vannak, csak egy sötét köd lebeg rajtuk, és a hiábavalóság gyötrelme... nem mondom hogy elvesztegetett idő volt, bár ezt ugrik ki legkönnyebben a számon, de, de, de ezt még nekem is meg kell fogalmaznom...

Milyen lesz vele,  a barátjával a viszonyom a közeljövőbe? Nem tudom... Már nem görcsöl a gyomrom, ha látnom kell őt, vagy őket, inkább harag és utálat keveredik bennem, még ha talán nem is jogosan... talán az is fáj/fájt hogy ő milyen könnyedén túllépett ezen az egészen, s ez minősíti kapcsolatunkat/engem leginkább...

Azt hiszem itt a vége... 

A bejegyzés trackback címe:

https://niim.blog.hu/api/trackback/id/tr193076263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása