Miért...?

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Múlt, Jelen, Stb...

Nem mondhatom senkinek, elmondom hát mindenkinek... bár mondom én másnak is, csak lehet hogy jobb ha leírom... Szerelmem elvesztése, ez volt a kezdet.... És tovább, ez lett a folytatás... és van folytatás...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 15:31) blablabla
  • suhanónyilvessző: kár ,hogy nem mesélsz nekem :( ... de majd ... figyellek, és zargatlak ;) (2011.07.24. 11:31) csak egy gondolat...
  • suhanónyilvessző: azon morfondirozom, hogy nekem milyen lesz majd, mikor újra látom... hogy mit fog belőlem kiváltan... (2011.07.13. 14:19) cím nélkül
  • nii: @suhanónyilvessző: jah egyébként nem kiröhögtelek, csak szép az élet (csak nehéz és fárasztó) (2011.07.12. 23:03) :)
  • suhanónyilvessző: neked is mondom..... szeretlek! Amúgy már hárman vagyunk eddig akiknek a mai nap szaar (2011.07.06. 23:34) nah inkább...

Linkblog

tovább...

2011.06.22. 12:12 | nii | Szólj hozzá!

Menj... az menj tovább...

Ez mekkora hülye álom volt... : hazamentem ajtót kinyitva érdekes, ismeretlen környezet fogadott, falak átfestve, bútorok mások, mivan itt? Eszembe ötlött, miközben lomoltam, és neszezést hallotam, hogy elfelejtettem egyeztetni vele, hogy feljövök...  hallom már jön is ki az ajtón... !!! Lenge piros köntösben, mely nemvolt beköttve, s mindent látni engedett, gyakorlatilag meztelen testtel jött elém... érdekes volt, hogy nem ilyen szeméremszörzettre emlékeztem..  de mindegy is mert ahogy haladtam szemmel felfele testén, egyéb dolog is érdekes volt... csípője vastagabb dereka vékonyabb (hmmm...  :P ) melle keményebb, nyaka vékonyabb... ÉS NEM AZ EXEM (E)!!!!, hanem a régebbi szerelemem az (Zs)... uhhhh... de ez akkor fel sem tünt, csak az érzés hogy a cuccaimért jöttem borította agyam...  viselkedése kihívó volt és szexi... de mintha csak bántani, esélytelenül elcsábitani akart volna... beszélgettünk: miről? ez már nincs meg... volt benne valami pali, meg mitudomén... volt hifiszoba (!!!) olyan részletesen megvan a hangfal képe, hogy letudnám rajzolni... volt még egy jelenet, ahol ő a lábamba kapaszkodva (és a mondataiba) a földön, hogy én mennyire kívánom őt... ezt bizonygatta nekem... ???   végül 2 technikai eszközzel távoztam, melyek érdekesen tuningolva lettek... (cool volt.. :) ) ajtón ki, ő köntösbe utánam rohant sírva....      

kb erre ébredtem....  volt bennem ital, de szinte józanul értem haza...  szerintem az álmoskönyvírók sikítva dobnák el az életüket ha ezt kibogoznák...

nemrég beszélgetem a voltvoltvoltal (Zs), mert végül is miért ne... egyébként is nagyon szeretem a lányt, persze nem "úgy", de mindig bennem marad...  az elmúlt pár évben volt külföldön is, de már előtte is láttam rajta változást, és most mindegy milyen irányba... de most mintha végre nyíltabban tudtam volna beszélni vele dolgokról... :) és ez jó...  kár hogy ennyit kellett erre várnom, nem tartom őt hibásnak.... inkább én voltam aki nem nyitott felé, bár szerintem ő meg nemfogadta volna... egyre többször érzem hogy az exem mellett mennyire befásultam minden szinten... többször fogalmazódik meg bennem a gondolat, hogy talán mégsem vagyok kapcsolatfüggő, jó nekem ez így...  bbbrrrr... nem... még nemtudom ezt a gondolatmenetet elfogadni... ....  nah vissza: áhh  végre tudtunk beszélgetni a régi szexről... :) huh de kellet már... kiváncsi lennék hová fejlődött azóta, de nemhíszem, hogy kockáztatnám, talán újra megtalált barátságunkat, egy iszonyatosan király estéért (vagy de? :), pontosabban én eltudom magam rakni ezt úgy hogy élmény, és és és, mindegy nekem nemlenne gond... azt hogy ő hogy gondolja, az már más kérdés, de nemfogom zaklatni vele.... (vagy de?)  :)   majd kiderül....

áhh nemkellnekem újbejegyzés....          van aki KELL!!!

érdekesen indult kapcsolatunk, talán nem is a legpozitívabban, de...  majd többször találkozztunk... táncoltunk... dumáltunk... ééés most hétvégén...  OMG....  végre kicsit közelebb kerülhettem hozzá... sokat táncoltunk, szinte vezette a testem, csak hogy... mondhatnám jól alakult az este... majd megsértődött... nem rám, de szereplője voltam az egésznek... elment.. én utánna... 1 óra beszélgettünk...   ...   előadtam neki mindent amit róla gondoltam, vagy esetleg rólunk, múltat jelent....  kérdés...  válasz: "Ne akarj belémkeveredni..."  :/ mivan?  ezt kb elmondta 20-szor... mondom ácsi, inkább mond hogy nem ha úgyérzed nem!!!!   de nemmondta , csak az előbb említett szöveget ismételgette...    majd ezek után hazavitt...  nemrészletezném... kérdezem: ez mi volt? válasz: még nemtudja.... most kell eldöntenie?       (persze nem)  ez volt 3 napja és semmi... most akkor mi van, úgyérzem nála a labda (vagy nem?)...   

hirtelen ennyi, de :D bűvülnek a story...  hihetelen tempóban... mi a faszt csináltam én évekig... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://niim.blog.hu/api/trackback/id/tr73005675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása