Miért...?

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Múlt, Jelen, Stb...

Nem mondhatom senkinek, elmondom hát mindenkinek... bár mondom én másnak is, csak lehet hogy jobb ha leírom... Szerelmem elvesztése, ez volt a kezdet.... És tovább, ez lett a folytatás... és van folytatás...

Friss topikok

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy több ezer dollárt is lehet keresni! Minden általa... (2012.03.27. 15:31) blablabla
  • suhanónyilvessző: kár ,hogy nem mesélsz nekem :( ... de majd ... figyellek, és zargatlak ;) (2011.07.24. 11:31) csak egy gondolat...
  • suhanónyilvessző: azon morfondirozom, hogy nekem milyen lesz majd, mikor újra látom... hogy mit fog belőlem kiváltan... (2011.07.13. 14:19) cím nélkül
  • nii: @suhanónyilvessző: jah egyébként nem kiröhögtelek, csak szép az élet (csak nehéz és fárasztó) (2011.07.12. 23:03) :)
  • suhanónyilvessző: neked is mondom..... szeretlek! Amúgy már hárman vagyunk eddig akiknek a mai nap szaar (2011.07.06. 23:34) nah inkább...

Linkblog

kedd

2011.06.01. 06:39 | nii | Szólj hozzá!

 

Tehetetlenül üldögélek a padon, lopva lesem hátha meglátom sziluettjét... tudom. már rég otthon van ilyenkor általában... talán pont ezért nézem most... mindig jön valami amitől jobbam érzem a szabadságom... kezdem élvezni... és mégis... ülök és várom ott, ahol talán sose jár... akkor mi végett várok itt...   szenvedni akarok hogy ismét érezzek belőle valamit... vagy csak hogy lassan, tudjam lezárni, hogy mehessek tovább...
Kívülállóként tekintve normálisnak tűnik az évődésem...    
Érdeklődve tekintek az emberek problémaira, próbálom megfejteni a bennük rejlõ jót... sokszor látom a megalázkodást, a kiszolgáltatottságot, az emberek hagyják, hogy kihasználják a kapcsolatban őket... miért kell dominánsnak lennie valakinek, miért nem jó az egyensúly..? Mindenkinek kell hogy legyen szerepe...  huh.. már nem is tudom miért kezdtem ezt....     jah persze...     


Van jövőkép, kaptam egyet... de ehhez is bizalom kell...  nem vagyok híján belőle, de kockázat nélkül nincs nyereség...

Mindegy is...  ehhez is csak idő kell... pffff...

És már megint egy bárban ülök.. :) telik ez a nap... de most nem iszok... illetve csak egyet, de azt ráfogom a torkomra... egyébként tea, ücsi, a folytatás még előttem is rejtély... jöttem beszélgetni, hát persze, hogy van barátja mindkettőnek, nem mintha célzatos akartam volna lenni... de... az egyik friss és még nem érzi a szerelmet 8 hónap évődés után, nem értem mért ugrott bele... a másik... huh a szemeitől megborzongtam... õ 4 éves kapcsolat végén nyüglődik... a srác majd költözik Debrecenbe, de õ már most érzi hogy nem menne... upsz... meglátogatta a barátja... hüüü de nem hozzá való... vagy csak nekem tűnik így? Kivagyok én, hogy ítélkezzek... közben részeg faszi fárasztott a hülyeségével... go terasz... hátha kijön, és megkérdezem miért van ezzel a mókussal...  pfff..   nem értem a nőket... mindig az kell ami nincs ami nehéz...      nincs még kedvem hazamenni, pedig ott legalább chatvégre kaphatnám a pesti lányt... jajde nem érzem, hogy jó beszélgetőpartnere lennék ma....
Lassan döntenem kéne, hogy folytatom az estét... odázom még egy citromos sörrel... 
Hmmm.. a pultnál végre megoszthattam a gondolatom vele.. értette... rám nézet... bele a szemembe... mondtam, akarva/akaratlanul zavarba hoz... mondta: nem tesz semmit véletlenül...   hmmm...  következtetés? :)

 

Végül laza biliárdozás máshol, távoli haverokkal...

 

(még ide kell raknom egy bocsánatkérést: Sorry, ne haragudj, én reagáltam hülyén, csak....)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://niim.blog.hu/api/trackback/id/tr682947801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása